امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

امیر علی من

عکسهای متفرقه

1390/7/8 22:44
نویسنده : مریم
813 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اینم چند تا عکس قدیمی تر وقتی یکخورده کوچولوتر بودی.

پسرک ناز نازی و مودب من

فدای خندیدنت بشم که از ته دل می خندی.

اینجا پسرکم خسته بود و خوابش می اومد

وقتی یکدفعه ازت عکس گرفتم و در حال شیطونی بودی.

 

امیر علی توی پارک با بابایی وقتی مامانی امتحان داشت.

خستگی امیر علی

دوستت دارم پسر ناز من

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان آرمان
9 مهر 90 23:40
سلام.خوبین؟ خوشحال شدم دیدم که عکسهای پسری را گذاشتین.ممنون که به ما هم سر زدین. عکسات خیلی خوشگله آقا امیر علی.من عکسایی که با اون موهای فرفری انداختی را خیلییییییییی میپسندم.من عاشقه موهای فرفری هستم که از شانسم موهای پسرم لخت و صافه. دوستت داریم امیر علی جون
عاطفه مامان آوا خان ناز نازی
12 مهر 90 22:05
سلام دوستم خوبی؟ چه عجب بابا تو این وبلاگ رو به روز کردی. آخی !! بلاخره ما چند تا از این عکسهای خوشگل آقا امیر علی رو دیدیم. راستی مامان اینا خوب بودن؟ خوش گذشت؟