امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

امیر علی من

بیماری امیرعلی

1390/12/6 11:22
نویسنده : مریم
804 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم الان که دارم برات می نویسم تو عزیز مامانی رفتی مهد کودک امروز شنبه است و شما ناز نازی مامان از روز سه شنبه اسهال و استفراق بودی و دیروز بهتر شدی و من بابایی کلی نگرانت بودیم این روزها بزرگتر شدی و بهتر و روانتر حرف می زنی دیشب وقتی داشتیم دوتایی با کامپیوتر نوبتی بازی می کردیم و هر بار که ماهی بزرگتر ما رو شکار می کرد می گفتی منو خورد و من کلی لذت می بردم تازگی بلدی از ١ تا ١٢ رو هم به انگلیسی و هم فارسی بخونی و سوره کوثر روهم خیلی خوب و کامل یاد گرفتی عزیز مامان وقتی نگاهت می کنم همیشه خدا رو شکر می کنم که شما پسرک ناز رو به ما داد خیلی دوستت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
16 اسفند 90 23:09
کجایی مریم جون خبری ازت نیست؟
فرناز
21 اسفند 90 12:09
سلام با آپ جدید «گریم کودک» منتظر حضور پر مهر شما هستم. دنیای زیبایی و مد
مامان آرمان
28 اسفند 90 15:33
برآمد باد صبح و بوی نوروز به کام دوستان و بخت پیروز مبارک بادت این سال و همه سال همایون بادت این روز و همه روز *.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***_____________________*** _***_______ـــــــــــ_________*** __***___________________*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________* عیدتون پیشاپیش مبارک سال خیلی خوبی در پیش داشته باشید