امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

امیر علی من

من و پسرکم

1391/1/23 18:08
نویسنده : مریم
813 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خیلی وقته که برات ننوشتم آخه این روزها سرم شلوغه تازگی ها وقتی دوتایی باهم هستیم برام شعر می خونی و یاد گرفتی تا ١٥ بشمری دیروز یک نرم افزار زبان برات خریدم و تو جورچین الفبا رو بدون غلط انجام دادی فدات بشم که اینقدر باهوشی به قول خودت بابوشی وقتی گوشی بابایی زنگ می خوره می گی بابایی ان ن نس یعنی اس ام اس تازگی ها بعضی روزها پیاده میام دنبالت  و تو کلی ذوق می کنی که می خواهی پیاده بیای و منم کلی ذوق می کنم که با توپیاده روی می کنم مامانی یادت باشه همیشه دوستت دارم خیلی...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان آرمان
15 اردیبهشت 91 23:21
سلام دلمون براتون تنگ شده بخصوص برای امیر علی جون...خوشحالم که خوبید و شاد...