امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

امیر علی من

بدون عنوان

1391/5/13 23:17
نویسنده : مریم
784 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم این روزها خیلی سرم شلوغه و وقت نکردم برات بنویسم جند وقته که داری با بابایی زبان می خونی با متد پکیج یور بیبی کن رید الان روی کتاب دومی و کلی پیشرفت کردی کل الفبا رو بلدی و تا ١٢ می تونی بشمری و کلی لغت یاد گرفتی و از روی متن می تونی بخونی. انقدر به انگلیسی علاقه داری که فقط سی دی اموزش زبان می بینی .دوستت دارم پسرماین عکس رو توی هتل توی مکه گرفتیم.

 

 

 

 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان محمدجان
15 مرداد 91 0:34
سلام مریم جون خوبی؟امیرعلی جان خوبه؟ ماشالله به پسر با استعدادمون مریم جون منم تو فکرم واسه محمد سی دی آموزشی زبان بخرم به نظرت بی بی انیشتین یا بی بی کن رید یا آموزش زبان فارسی باما؟؟؟ به نظرت محمد با این سن وسالش حوصله میکنه؟
❤مامان آزی❤
16 مرداد 91 21:49
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟امروز روز آآآآآخــــــــــــــره
مامان آرمان
20 مرداد 91 19:21
سلام آفرین موفق باشی پسر خندون و ناز
طاهره مامان امیرعلی
6 شهریور 91 17:24
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
عاطفه
5 مهر 91 12:48
کجایی دوست جونم. راننده شدی؟ دلم برات تنگیده. نمی یایی پیش ما؟
هیراد و عمه لیلاش
8 دی 91 22:31
*سلام ، امیدوارم روزگار بشما خوش باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید