امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

امیر علی من

شعر مخصوص امیرعلی

1390/4/7 13:41
نویسنده : مریم
6,592 بازدید
اشتراک گذاری

یک پسری دارم خیلی قشنگه

                     خیلی زرنگه

                               خیلی شوخ و شنگه

                                          اسم پسره من امیر علیه

امیر علی نازه    خوشگل و طنازه

شیر و شکره پسره      قند و عسله پسره 

یکدونه پسره پسره

 

این شعر رو وقتی کوچولو بودی برات می خوندم تو هم خیلی دوست داشتی. حالا وقتی ازت می پرسیم اسمت چیه؟ می گی: ام علی

Dance Animated and Scraps  

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

سارا
8 تیر 90 13:34
سلام عزیزم خوبی؟ به وبم بیا چون شاید این آخریش باشه و تنهام بزاری...
sara
9 تیر 90 14:09
صدای بال و پر جبرئیل می آید شب است و ماه به آغوش ایل می آید لب کویر پس از این ترک نخواهد خورد که ساقی از طرف سلسبیل می آید لباس خاطره را از حریر عشق بدوز حلیمه! نزد تو فردی اصیل می آید نگاه آمنه از این به بعد می خندد چرا که معجزه ای بی بدیل می آید میلاد پیامبر رحمت، تاج آفرینش بر شما خجسته باد عزیزم من آپ هستم خوشحال می شم تشریف بیاری بووووووس
ساني
14 تیر 90 14:01
سلام عزييييييييييييييزم چقده پسملت خودنيه نديده عاشقشم هر روز ميام وبتو نگاه ميكنم پسمله منم خوچل بشه نميتونم بگه بيشتر شبيه تو هست يا باباش ولي ته چهره هر دوتونو داره به باباي امير علي سلام مخصوص برسون ميبوسمت
مامان نريمان
16 تیر 90 0:26
سلام عزيزم.ميشه با اون طبع شاعرانه ت شعرهاي خوشگل بگي واسه پسري ها