امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

امیر علی من

بدون عنوان

1390/6/1 16:22
نویسنده : مریم
297 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دیگه بهتری و خبری از اب بینی و فین فین کردن نیست اما من هنوز خوب خوب نشدم http://s1.picofile.com/file/6396697182/flu1.gifامروز وقتی داشتم باتو از مهد می اومدم کلی کلمه رو مثل طوطی برام تکرار کردی جوجو - الام یعنی سلام- هاپو - اب به یعنی آب- نی نی و خلاصه من هر چی می گفتم تو یک چور بامزه ای تکرار می کردی و قتی هم دم در رسیدیم کلید رو ازم گرفتی و گفتی منه یعنی مال منه این روزها خیلی دوست داری سی دی بزاری و دست بزنی و ما هم با تو همراهی کنیم در ضمن استعداد زیادی هم توی رقصیدن داری و هر کاری کاری رو می بینی تکرار می کن عزیزم تو هم مثل مامانی خیلی مغروری و وقتی یک کار اشتباه می کنی دعوات می کنیم بغض می کنی و ساکت می شی و گریه ات رو می خوری.خیلی دوستت دارم اندازه...  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

سارا
1 شهریور 90 20:19
سلام مريم عزيزم خوبي؟بهخداشرمنده من خيلي اومدم وبت امانمي دونم چرا واسه من كامل باز نمي شه واسه همين نشد نظري بزارم واقعا ببخشيد شايد مشكل از قالبته نه؟يه چك كن حتما عزيزم قربون اميرعلي برم كه بغض مي كنه اما اميدوارم هميشه شاد شاد باشه
مامان آرمان
3 شهریور 90 10:30
سلام. خدا را شکر که حالتون بهتره. پس امیر علی جون هم داره بلبل زبون میشه.چقدر بچه ها وقتی شبیه طوطی ها صحبتها را تکرار میکنن و با زبون شیرین کلمات را ادا میکنن قند تو دل مامان و بابا و اطرافیان آب میشه و چقدر شیرینن. بابا مرده این امیرعلی باید غرور داشته باشه پس چی. میبوسمتون.
عاطفه مامان آوا خان ناز نازی
4 شهریور 90 11:24
خدا رو شکر که گل پسرمون خوب شده. ایشالا دیگه هیچ وقت سرما نخوری خاله جونی.
مامان قندعسل
4 شهریور 90 23:12
چه پسمل با استعدادی اتفاقا محمد منم تو رقص استعداد خاصی داره