امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

امیر علی من

محرم

1390/9/15 16:50
نویسنده : مریم
812 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم امروز روز تاسوعا است و من مجبور بودم صبح برم سر کار و باز تو تنها موندی وقتی مدام سرکارم حتی جمعه ها دلم می گیره که نمی تونم باهات وقت بگذرونم ولی قول می دم برنامه ریزی کنم تا بیشتر باهم باشیم خیلی دوستت دارم تو مهمترین چیز زندگی من  هستی.True Love Is Being A Mom

                 Pink Hand Drawn Scribble HeartBlue Yellow Pink HeartsGreen MushroomPink Mushroom

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان آرمان
19 آذر 90 13:51
سلام. خوبید؟ خسته نباشید....نمیدونم شغلتون چیه که روزهای تعطیل هم کار میکنید ولی بهر حال سلامت باشید و شاد.
مامان آرمان
19 آذر 90 13:51
قلب جدید مبارک خیلی خیلی قشنگه.
مامان محمدجان
21 آذر 90 19:37
سلام عزیزم عزاداریهاتون قبول حق