امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

امیر علی من

بدون عنوان

1390/11/6 19:54
نویسنده : مریم
690 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم پسرک نازم امروز اصلا نذاشتی بخوابم و مدام پای کامپیوتر صدام می کردی به من می گی خلنگ جون یعنی مریم جون تازه یادگرفتی با کامپیوتر بازی کنی چند روز پیش برات یک دی وی دی لب تاپی با مانیتور گرفتیم ولی باز کامپیوتر را ترجیح می دی و به ما فرصت نمی دی یک کم شیطون شدی ولی نه زیاد یک شعر رو هم توی مهد یاد گرفتی پائیزه پائیزه برگ درخت می ریزه هوا شده کمی سرد روی زمین پر از برگ این رو با زبون کودکانه ات می خونی ولی من بقیه شعر رو بلد نیستم و هر چی به مربی شما گفتم تا برام بنویسه باز یادش می ره دوستت دارم یکی یک دونه من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان محمدجان
8 بهمن 90 18:56
مریم جون این وروجکا بدلش رو قبول نمیکنن نسل تکنولوژین دیگهههههههههه میخوام واسه محمد ماکت موبایل بخرم اما میدونم فایده نداره باز مویابل رو میگیره دستش